firstly, bnde alah nie lah akw bwk slalu ke skola. huhu. songkok kadang2 but every jummat akw pkai with along baju malay n samping kuning. every single friday wlaupun smakin lme smkin pupus lelaki yg pkai bju malay pade ari jumaat. terutame nye kat skola akw. hheeh. yg pkai slalu owez ahmad hussein , huzaifah mhar*yeye , n ade lah beberape owang agi . butt guy yg maket n ncem2 o yg bajet ncem o yg mmg ta ncem sume ta pkai bju malay. idk y. lol . isnt hard?? or what?
just hari jumaat lol. n other reasons like malas gosok bju malay coz leceh bup kne gosok samping skali enn. adalah alasan keutamaannye. yupyup.! n guy yg jage rambutt sure na stylo24/7 lol. gf kowang ta ilang la bro. rlax lahh. even na kawen puwn pkai bju malay. pkai la baju melayu uh. thats our traditional. ade ke owang cine o indian pkai bju special mereka pade ari jumaat at school??
ta pena dgr eenn. huhu . sjeje na mebebel coz da bosan tgk rmai malays ta pkai bju malay. heheh.



7 luahan hati:

Nadrah Ahmad said...

agak ah bajet macho ah tak pakai baju melayu hahaha

SUYAKI said...

bahahaha. bagus larr kw ney. camni lah ciri2 lelaki idaman ppuan. hagaaa. gud2 aku kagum neyyy HAHA

burbbpy said...

haha. poyo la kaww. hehe.

Nadiene said...

sebab melayu dah ilang d tanah mlayu,,hahhah,, kat my skuul dulu org cino yg pakai,,tp mlayu still ramai pakai even diowang gengster skola,,uhuh,, im follow u,, u follow la me,,okk

burbbpy said...

yeah . thats truee.

okedkama said...

ko bole r mak yg gosokkan..sume baju pon mmg mak yg gosokkan..kalo mak tak gosokkan aku rase ko pon tgolong dlm manusia2 yg pki bju biase je g skola..

tu pon tak pnh gosok slua ijau g skola..mcm aku tatawu kan aku kakak ko..lalallalala

Afzainizam said...

Salam ramadan dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com/
salam kenalan... masa aku dulu sekolah-sekolah mmg aku wajib pakai baju melayu hari jumaat pasal aku dok asramaa suka tak suka aku kenalah pakai

Post a Comment